Pilet.ee Kuidas osta Elektrooniliselt Mobiiliga

Mobiiliga

Mobiilioperaatorite m-makse (Telia, Elisa ja Tele2 klientidele)

Mobiilioperaatori vahendusel pileti ostmise teenusnumber 1322 on avatud Telia, Elisa ja Tele2 klientidele. Mobiilirakendusest „Pilet.ee“ saad pileti osta nii mobiilioperaatori arvele kui pangakaardiga.

Pileti ostmiseks vali oma mobiiltelefonilt number 1322*kood*isikukood / Ühiskaardi nr, kus:

  • "kood" tähistab ostetava pileti koodi. Võid valida nii meeldetuletusega (SMS-ga) kui meeldetuletuseta (SMS-ta) tüübi. Vaata ka piletite hindade ja koodide tabeleid (vali sobiv rubriik vasakust veerust).
  • "isikukood / Ühiskaardi nr" tähistab selle isiku isikukoodi või Ühiskaardi numbrit, kellele pilet ostetakse. Isikukoodile on võimalik osta E-pileteid isikustatud Ühiskaardi olemasolul.

Numbrile tuleb helistada, st valida number mobiiliekraanil ja vajutada vastavalt telefoni tüübile "Call", "Yes", "OK" vms. Kindlasti tuleb ära kuulata juhised ja vajutada pileti kinnitamiseks * (tärn), vastasel juhul piletit ei aktiveerita!

Süsteem vastab kõnele eesti keeles ja juhendab kasutajat pileti ostu kinnitamisel. Pilet hakkab kehtima 1 minutilise viiteajaga alates ostmise hetkest.

1322 numbrile helistades lisandub sideoperaatori poolt määratud tasu. Täpsemat infot saab oma sideoperaatori kodulehelt.

Teenustasud

Kasutajal on võimalik valida, kas osta meeldetuletuseta (SMS-ta) või meeldetuletusega (SMS-ga) pilet. Kui valida meeldetuletuseta pileti kood, lisandub pileti hinnale teenustasu 0.32 €. Kui valida meeldetuletusega pileti kood, lisandub pileti hinnale teenustasu 0.51 €. Viimasel juhul saadetakse mobiilile enne pileti lõppemist lühisõnum, mis tuletab meelde, et pilet on peatselt aegumas, ja soovitab osta uue pileti.

1- ja 3-päeva pileti puhul saadetakse meeldetuletus 2 minutit enne pileti kehtivuse lõppemist. Ülejäänud pileti koodide puhul 2 päeva enne pilet kehtivuse lõppemist.

Pileti ostmisel võib numbrist ka isikukoodi / Ühiskaardi nr ära jätta ja valida number kujul 1322*kood. Sel juhul seotakse pilet selle isikuga, kellele sellelt telefonilt viimati pilet osteti. Kui samalt telefonilt pole varem piletit ostetud, ütleb süsteem kasutajale vastavasisulise veateate.

Mobiiltelefoni vahendusel pileti ostmisel kontrollige oma m-konto seisu, et pileti ostmiseks oleks piisavalt krediiti, vastasel korral ei ole pileti ostmine võimalik.

Loe lähemalt isiklikust mobiilikontost.

Näide:

Mari-Liis Männik on üliõpilane ja soovib omale osta sooduspileti. Ta soovib saada ka meeldetuletuse kaks päeva enne pileti aegumist. Meeldetuletusega Tallinnas kehtiva 30 päeva sooduspileti kood on 225 (sobiva pileti valimiseks vaata piletite liigid ja hinnad Tallinnas). Mari-Liisi Ühiskaardi number on 90000000001. Pileti ostmiseks valib ta oma mobiiltelefonil numbri 1322*225*90000000001 ja helistab sellele. Teenuse kinnitamiseks vajutab Mari-Liis mobiiltelefoni klaviatuuril * (tärn). Teenus vastab kõnele ja ütleb, et pilet on ostetud. Mari-Liis saab kaks päeva enne pileti aegumist meeldetuletava lühisõnumi. Kui Mari-Liis soovib ka edaspidi endale samalt telefonilt piletit osta, piisab sellest, kui ta valib numbri 1322*225. Teenuse kinnitamiseks vajutab Mari-Liis taaskord * (tärn). Iga piletiostuga võetakse Mari-Liisi kontolt maha vastava pileti hind ning kehtiv teenustasu.

Erinevatele isikutele ostetud piletite eest tasumine toimub tehingu sooritanud telefoni kontolt.