Pileti infoliin
Helista: 6118000 (24/7)
Kirjuta: [email protected]
Pilet.ee ›Üldinfo ›
Seoses mTasku müügiga lõppevad mTaskus NFC SIM-kaardil põhinevad teenused. See tähendab, et Ühiskaarti edaspidi
mTaskuga kasutada, osta ega luua ei saa. Ühiskaart lõpetab mTaskus toimimise alates 01.06.2022. Jah, juhul kui kaart ei ole vanem kui kaks aastat, hüvitatakse kaardi soetamisele kulunud summa (2 €) kasutaja
isikukoodiga seotud piletisüsteemi kontole. Raha on võimalik kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis olemasoleva
füüsilise Ühiskaardiga või peale uue Ühiskaardi soetamist ja isikustamist (isikukoodiga Ühiskaardi sidumine). Summa
kantakse isikukoodiga seotud piletisüsteemi kontole hiljemalt 12.06.2022. mTasku Ühiskaardil olev jääk jääb seotuks isikukoodiga piletisüsteemi kontol. Raha on võimalik kasutada sõiduõiguse
ostuks ühistranspordis olemasoleva füüsilise Ühiskaardiga või peale uue Ühiskaardi soetamist ja isikustamist
(isikukoodiga Ühiskaardi sidumine). Raha on võimalik kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis olemasoleva füüsilise Ühiskaardiga. Kui Ühiskaarti pole,
siis tuleb kasutajal tuleb soetada uus füüsilisel kujul Ühiskaart. Tagastatud raha ei saa kasutada uue Ühiskaardi
ostuks, vaid on automaatselt teie füüsilisel kaardil peale uue Ühiskaardi isikustamist. Jah, täitke avaldus ja saatke konto omaniku poolt digitaalselt allkirjastatult klienditoe e-mailile:
[email protected]. Esita avaldus hiljemalt 31.08.2022.Ühiskaardi sulgemine mTaskus
Kas mTasku Ühiskaardi soetamise kulu hüvitatakse?
Näide: mTasku Ühiskaardil on jääk 3 € ning kaardi soetamisele on kulunud 2 €. Uus jääk pärast tagastamist on kokku 5 €,
mida saab kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis.
Minu mTasku Ühiskaardil on rahaline jääk, mis sellega saab?
Kuidas saan kasutada tagastatud raha?
Kas saan tagastamisele kuuluva summa küsida arvelduskontole?
Avaldus peab sisaldama:
Jah, tagastamisele kuuluva summa saab välja võtta sularahas. Selleks pöördu klienditeeninduspunkti, mis asub aadressil
Vabaduse väljak 7, Ridango AS laud nr. 3, kus saate avalduse esitada paberkandjal. Kaasa tuleb võtta isikut tõendav
dokument. Esita avaldus hiljemalt 31.08.2022.
Klienditeenindus saali lahtioleku ajad:
E 8.15 - 18.00
T,K,N 8.15 - 17.00
R 8.15 - 14.00
Küsimuste korral pöördu klienditoe e-mailile: [email protected].
mTasku on unikaalne mobiilirakendus Eesti turul, mida saavad kasutada kõikide mobiilioperaatorite kliendid. See mobiilne rahakott koondab endasse sinu erinevad plastikkaardid: pangakaardid, kliendikaardid, kinkekaardid, transpordikaardid, jmt. mTaskuga saad maksta teenusega liitunud kauplustes ja restoranides-kohvikutes, tasuda ühe klikiga kaupade ja teenuste eest e-poodides, teha annetusi heategevusorganisatsioonidele sulle sobival ajal ja kohas, soetada kinkekaarte, valideerida sõiduõigust ühistranspordis või identifitseerida ennast teenusepakkujate juures. Lähitulevikus lisandub mTasku rakendusse teisigi põnevaid kasutusvõimalusi.
mTasku kaubamärk kuulub Telia Eesti AS-ile.
Muuda ühistranspordiga liiklemine mugavamaks! Lisa Ühiskaart oma telefoni ning valideeri sõiduõigus vaid ühe viipega.
Ühiskaart mTaskus on mobiilne Ühiskaart, millega saad valideerida oma sõiduõigust ühistranspordis. Ühiskaarti mTaskus saad esialgu kasutada Harjumaa, Tallinna, Tartu ja Pärnu ühistranspordis (v.a rongides). Kasutamise võimalus ülejäänud regioonides lisandub lähiajal.
Kui kasutad telefonis mitut makserakendust, siis soovitame Ühiskaart mTaskus enne valideerimist avada. Valideerimise toimimise kontrollimiseks veendu, et Ühiskaardil mTaskus on näha NFC „lained“. Kui sa ei kasuta muid makserakendusi ja mTasku on telefoni seadetes valitud vaikimisi makserakenduseks, piisab Ühiskaardi valideerimiseks puudutada telefoniga validaatorit. Seda saad teha ka siis, kui telefoni aku on tühi või puudub internetiühendus.
Ühiskaarti mTaskus saad kasutada kõigi Android 5.0 või uuema operatsioonisüsteemiga telefonidega (v.a Nexus, OnePlus ja CAT), millel on NFC-tugi ning paigaldatud NFC SIM-kaart. Sony nutitelefonidega saab kasutada Ühiskaardi mTaskus vaid juhul, kui sa ei kasuta teisi makserakendusi, mis töötavad NFC põhjal (nt pankade rakendused). Hetkel pakub NFC SIM-kaarti ainsana Eestis Telia Eesti AS.
NFC SIM-kaardi teenuseid saavad kasutada kõik Telia, Diili ning kõnekaartide Simpel ja Super kliendid.
Klient saab uue SIMi osta kas Telia esindustest või Telia ja Diili e-poest. Telia ja Diili kliendid saavad eelnevalt ostetud SIMi aktiveerida iseteeninduses. Teiste operaatorite ja kõnekaartide kliendid peavad NFC toega SIM-kaardi saamiseks pöörduma Telia esindusse.