Pileti infoliin

Helista: 6118000 (24/7)
Kirjuta: [email protected]

Pilet.ee Üldinfo Üldinfo Tallinn

Tallinnas sõitjale

Kaardi isikustamine

Kui soovid kasutada soodustusi, siis pead Ühiskaardi isikustama. Kaardi isikustamine internetis aadressil www.pilet.ee, Tallinna Linnavalitsuse teenindussaalis Vabaduse väljak 7 ning teistes Tallinna Linnavalitsuse müügipunktides on tasuta. Ühiskaardi isikustamine ülejäänud müügikohtades maksab 1 €. Isikustatud e-piletid kehtivad ainult koos isikut tõendava dokumendiga.
Ühiskaardi saad soetada müügipunktist siit.

Enamik sõidusoodustusi kantakse kaardile automaatselt, kontrollides isiku kuuluvust õpilaste või pensionäride registrisse.

Kolme ja enama lapsega pere vanemal (kes ei ole tallinlane) ja raske või keskmise puudega 19-aastasel või vanemal isikul (kes ei ole tallinlane), tuleb Ühiskaardi isikustamisel aktiveerida sõidusoodustus kas müügipunktis või veebilehel www.pilet.ee, tehes märke lahtrisse „Olen sooduspiletiga sõitja. Esitan vajaduse korral sõidusoodustuse õigust tõendava dokumendi“.

E-pilet (või sõiduõigus) tuleb valideerida igal kasutusel, viibutades kaarti validaatori ees.

1 tunni pileteid ja 1 päeva e-pileti saab osta Ühiskaardile laetud rahaga, viibutades kaarti validaatori ees. Piletisüsteem müüb ühe ööpäeva piires reisijale soodsaima pileti.

Näide: täishinnaga Ühiskaardiga sõitja

Valideerimise kellaaeg 9.00 9.15 9.50 18.00 20.15 22.10* 00.00* Kokku
Sõidu hind valideerimisel 2,0 € - - 2,0 € 1,5 € 2,0 € 2,0 € 5,5 €
1 päeva e-pileti hind 5,5 €
Kui süsteem oleks müünud ainult tunnipileteid:
Sõidu hind valideerimisel 2,0 € - - 2,0 € 2,0 € 2,0 € 2,0 € 10,0 €
Sõitja võit 4,5 €

Infot Tallinna, Harjumaa ja Elron ühiste piletite kohta vaata infot kodulehelt www.pilet.ee

Piletite ostmine ja raha laadimine

Müügipunktist

Pileteid osta ja raha laadida saad vastava märgistusega müügikohtades. Müügikohtade nimekirja vaata internetis aadressil www.pilet.ee või küsi telefonil 6118000. E-pileti ostmiseks esita kaart, kaardi number või isikukood (isikustatud kaardi korral). E-pileti ostmiseks kaardile laetud rahaga viibuta kaarti validaatori ees.

Internetist

Internetipanga kaudu on võimalik piletit osta ja raha laadida Swedbanki, SEB, LHV, COOP ja Luminor panga klientidel. Samuti on võimalik tasuda MasterCard ja Visa krediitkaardiga. E-pileti ostmiseks sisesta kaardi number või isikukood (isikustatud kaardi korral). Lisainfo internetis aadressil www.pilet.ee

Mobiiltelefoniga

Mobiilioperaatori vahendusel pileti ostmise teenusnumber 1322 on avatud Telia, Elisa ja Tele2 klientidele. Mobiilirakenduses „Pilet.ee“ saad pileti osta nii mobiilioperaatori arvele kui pangakaardiga.

Pileti ostmiseks helista 1322*piletikood*isikukood. Ühiskaardile raha laadimiseks või pileti ostmiseks helista 1322*piletikood*kaardi number.

Pileti ostmisel ja raha laadimisel mobiiliga lisandub teenustasu 0,32 €.

Lisainfo

Sõiduõigus või e-pilet tuleb valideerida igal sisenemisel ühissõidukisse, viibutades kaarti validaatori ees.

  • Validaatori sinine tuli – viibuta kaarti.
  • Validaatori roheline tuli – pilet on aktiveeritud või perioodikaart või sõidusoodustus kehtib.
  • Validaatori punane tuli – sõiduõigus puudub ning ei ole piisavalt raha üksikpileti müügiks.
  • Validaatori kollane tuli – oota, seade teostab päringut.

Ühiskaardiga saad osta pileti korraga kuni viiele sõitjale. Selleks:

  • valideeri enda reis,
  • vali nooltega täiendavate piletite arv,
  • vali OK,
  • valideeri Ühiskaardiga lisapiletite ost.

Korduval valideerimisel ilma täiendavate reisijate arvu valimata lisapiletit ei müüda, vaid näidatakse veelkord valideeritud sõidu infot.

Kui e-pilet või sõiduõigus jääb valideerimata, järgneb trahv piletita sõidu eest.

Ühiskaardi tagastamine

Ühiskaarti on võimalik tagastada või ümber vahetada esimesest valideerimisest kuue kuu jooksul Tallinna Linnavalitsuse teenindussaalis aadressil Vabaduse väljak 7. Ridango AS tagastab ostjale tagatisraha ühiskaardi tagastamisel. Füüsiliselt rikutud ühiskaardi tagatisraha ei tagastata. Tasuta väljastatud ühiskaardi tagastamisel tagatisraha ei maksta.

Raha tagastamine

Kaardile kantud rahal ei ole kasutamiseks ajalist piirangut ning see võimaldab piletikaarti ja seal olevat piletiraha kasutada ka kuu või aasta pärast. Kui inimene soovib kaardile laetud raha tagasi saada, siis seda on võimalik teha Tallinna linnavalitsuse teeninduspunktis või digitaalselt allkirjastatud avalduse alusel [email protected] aadressile. Raha tagastatakse kliendi arveldusarvele seadusega kehtestatud korras.
Maksimaalne sularahas väljamakstav summa on 10,00€
Ühiskaardi kontole kantud mittesihtotstarbeliste (piletite ostuks) summade tuvastamisel antud rahalised tehingud tühistatakse ning summad tagastatakse vastava rahalaadimiskanali kaudu (kontolt-kontole, kõnekaardilt-kõnekaardile).

Lisainfo:
6118000 või 14410
[email protected]
www.pilet.ee

Märkused:
Kõne hind infotelefonile helistades on vastavalt Teie teenuse operaatori hinnakirjale. Teeninduse numbritele sisse ja nendelt välja helistatud kõned salvestatakse klienditeeninduslikul eesmärgil.
Mobiililt pileti ostmine eeldab vastava lepingu ja limiidi olemasolu. Mobiilipileti ostmise koodid on toodud ilma aegumise meeldetuletuseta. Aegumise meeldetuletusega pilet maksab 0,51 €, vastavad piletikoodid on saadaval kodulehel www.pilet.ee. Lisainfo ja kasutustingimused internetis www.pilet.ee

Küsimuste korral kirjuta meile aadressil [email protected]